اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

دلمو حال میاره این آهنگ

  پوپو یادته اون شب ،

کنارم بودی ،

شب قبل از سفر و این آهنگ رو واسم بولوتوث کردی .

 

 

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم    

 

          الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمی تونم

 


من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری   

 

        دو سه روز پیدام نشه تا ببنیم چه حالی داری

 


من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم   

 

      اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 


 

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام 

 

      کار و بار زندگیمو بزارم برای فردام

 


من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم  

 

        بشینم یه گوشه‌ی دنج موهای تو رو ببافم

 


عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم  

 

   حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

نظرات 3 + ارسال نظر
پوپو چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

پوپو قربون تو بشه

مهدی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://norm.blogsky.com

خوش به حالت...
بعضی وقتها واسه آدمایی مثل تو همینطور پوپو(عشق تو) حسودیم میشه...
که با صداقت دوست دارند و ، و با صداقت دوست داشته میشن...

مهدی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://norm.blogsky.com

متن های تو واقعا درون من رو میسوزونه...
یاد گذشته های شیرینی که الان دیگه تلخ شدن و فقط یادشون شیرینی میاره میفتم...
روزایی که فکر میکردم معشوق هستم...
روزایی که فکر میکردم صداقت فقط و فقط برای خدمت به من ساخته شده...
تو و عشقت انسان واقعی هستین ، واقعی...
کسی که این شعر رو برات بلوتوث میکنه عاشق واقعیه و کسی که میگه این شعر دلش رو حال میاره عاشق واقعیه...
نمیدونم دیگه چی بگم...
فقط و فقط حسودیم میشه...

مرسی دوست عزیز
من و پوپو براتون روزهای شیرینی رو آرزو می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد