اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

دل من تنها بود . . .

دل من تـنها بـود ، دل من هرزه نـبـود ... دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا به کجا ؟! معـلـوم است ، به در خانه تو ! دل من عادت داشـت ، که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری که تو هر روز آن را به کناری بزنی ... دل من ساکن دیوار و دری ، که تو هر روز از آن می گـذری . دل من ساکن دستان تو بود دل من گوشه یک باغـچه بـود که تو هر روز به آن می نگری راستی ، دل من را دیـدی ...؟!!

. ./ . /

از کدام آینه عبور کرده بودم که بهانه هایم میان این واژه های غریب مردند؟؟!!

. . .

من زیاد کتاب می خونم. هر کتابی رو هم نمی پسندم. از همه نوع و رقم و موضوع هم کتاب می خونم. می دونم و می دونید که پائولو کوئلیو انقدر که تو ایران طرفدار داره تو برزیل طرفدار نداره! من شخصاً آدمی نیستم که عاشق اون باشم ولی کتاب کوه پنجمش با اقتباسی که داشته عالیه! تنها برداشتم از این کتاب که دیوونم کرد این بود: گاهی اوقات خداوند به این که با بندگان شجاعش که قصد مبارزه با او را دارند بجنگد افتخار می کند.

جز تو کی می تونه عزیز من باشه؟ . . .

دلم امشب صاف است

اسمان هم ارام

و نسیمی زیرک

سعی دارد که بفهماند شب

مظهر این همه تاریکی و دلتنگی نیست

به گمانم فردا

روز خوبی باشد

صورت ماه به من می گوید! 

 

 

پوپو تو که باشی همه چیز هست.  

همیشه باش همه چیزم

دلمو حال میاره این آهنگ

  پوپو یادته اون شب ،

کنارم بودی ،

شب قبل از سفر و این آهنگ رو واسم بولوتوث کردی .

 

 

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم    

 

          الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمی تونم

 


من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری   

 

        دو سه روز پیدام نشه تا ببنیم چه حالی داری

 


من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم   

 

      اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 


 

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام 

 

      کار و بار زندگیمو بزارم برای فردام

 


من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم  

 

        بشینم یه گوشه‌ی دنج موهای تو رو ببافم

 


عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم  

 

   حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم