اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

درتمام لحظه هایی که بی تو بودن را تجربه کردم

تنها بودم

همیشه تو بودی

و دیگر هیچ

بی تو

شکستم و

گریستم و

فراموش شدم

بی تو از یاد رفتم

بی تو

مردم

افسردم

و تو با یاد خویش

حیاتم دادی

نجاتم بخشیدی

با من باش

با من بمان

با تو سبز خواهم شد

جوانه خواهم زد

خواهم رویید

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.japelgroup.blogsky.com

سلام نازنین عزیز
مدتی پیش باهات آشنا شدم و یه گوشه ای آدرست رو نوشتم تا سرفرصت بهت سر بزنم .
اگه حوصله و وقتش رو داری بیا پیشم و در صورتی که مبحثی توجه ت رو جلب کرد نظرت رو برام بنویس
ایام به کام
ابراهیم / سلیمانیه - کردستان عراق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد