اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

برای عشقی که تو غبارا گم شد

tavalod 

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

لحظه تولد تو،شروع پروازاست برای پرستوهاوخاطره ماندنی برای تمام آسمانها.

وماباتمام عشق خودبه همراه قاصدلهای احساس،پیام تولدت رابه آسمان خوشبختی میفرستیم   

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
پوپو سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

خیلی زیبا بود سپاس

فدای تو

مهدی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
خوبی دوست عزیزم؟؟؟
ایشالا که حالت خوب باشه...
سال نو هم مبارک...
کجایی؟؟؟
خیلی وقته که آپ نمیکنی...
برات آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم...
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد