اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

اینجا جاییست که من بلند بلند فکر میکنم .

... برای عشقی که آرامش را در آغوشش یافتم.

فقط اگرتوبیایی

سهم تو در بودن من درست به اندازه سهم نبودن من است در خیال تو و این غمگین ترین حسرتی است که من مجبور به تحمل آنم پابه پای بی تویی تو به هر کجای بی تو که می رسم دردمندانه در می یابم که ساعتهاست از اینجا هم رفته ای حالا ،‌جای پاهای پیر تو ،‌تنها دوستان همیشه دلشاد من هستند و من چقدر به آنها حسودی می کنم چون دیده اند تویی را که رفته ای و پا بر دلشان گذاشته ای این روزها اما انگار دیگر تمام زمینها سنگی شده اند و من بی دوست و تنها شده ام * تو باز ،‌مثل همیشه با نسیم می رقصی و می روی من ،‌با باران می گریم و در خاک می شوم * اما انگار امشب هم فقط قرار است باران بیاید تا مسیرسیاه نگاه سرگردان مرا تا ستاره مان خط خطی کند تا من راه نگاه این ستاره را گم کنم همان ستاره ای که دوست داشتم تو هم آن را ستاره مان خطاب می کردی از شبی که تورفته ای ،‌ نمی دانم کجا به قول خودت به دنبال حقیقت این ستاره مثل من بی تو ،‌تنها همان ستاره ای که شبها با هم تماشایش می کردیم همان ستاره ای که هنوز با یاد آبی و مهتابی تو بیدار مانده تنها دلخوشی شبها و خلوتهای خسته من شده است و من در خلوتهای بی تو بی خودی خودم ،‌در هجوم خیال خوب تو آنقدر گریه کرده ام که دیگر امشب تمام آسمانهای بارانی شده حالا دیگر ، گریه هایم به جای آنکه نگاهم را شفاف کنند و دلم را صاف آسمان را هم تیره وخط خطی می کنند تا من راه نگاه این آخرین ستاره را هم گم کنم آسمان هم که بدون ماه و خورشید و ستاره دیگرآسمان نیست همین سقف کوتاه و سیاهی است که از همه جایش آب چکه می کند و آنقدر کوتاه است که دیگر حتی نمی توانم دستهایم را به اندازه دعا کردن بلند کنم آنقدر باران می آید که من مطمئنم اگر امشب می خواستی بیایی تا حالا پشیمان شدی ،‌لااقل باران بهانه غمگین و قشنگی است برای نیامدن امشب،‌ بهانه ات را باور میکنم مجبورم اما باور کن نمی توانم باور کنم که من تمام روزهای آفتابی را هم بیهوده زیر چتر سنگین انتظار تو نفس کشیده ام مگر نه که حقیقت همین احساس خلاص خالص عشق من و تو به باران بود ؟ مگر نه که من و تو عاشق باران بودیم ؟ * یادت هست بانو وقتی باران می بارید بهانه میکردیم باران را و بیرون می زدیم ؟ از همه دور می شدیم ؟ تنهایی ،‌خیابانهای خیس و خلوت را می پیمودیم ؟ و باران ،جای پاهای خاکی ما را پاک می کرد ؟ تا هیچکس نتواند دنبال ما بیاید . و ما ،‌من و تو ،‌بدون رد پایی حتی ،‌همیشه درست ترین را ه را می رفتیم ؟ و با خودمان در خودمان به مقصد می رسیدیم . * حالا نمی دانم چه اتفاقی برای آفتاب و آب، آسمان وباران ،‌نگاهها و ستاره ها افتاده است . که همین باران که قشنگ ترین بهانه تنها بودن من وتو بود . حالا غمگین ترین بهانه نیامدن تو شده است . باران که باران است هنوز ،‌ تو که همان خدای خوب آرامش خستگیهای من هستی که هوای نفسهایت هنوز هم یاد بهار را حتی در شبهای بی تاب و پرتب من بیدار نگاه داشته است پس حتما دیگرمن ‌،سهمی در خیال تو ندارم تو درست گفته ای ، تا باران دوباره باران شود و خیابان تنها نماند فقط نبودن یک من کافیست اما باور کن نمی شود که تو نباشی ،‌ تو که نباشی ،‌خیابانها خود را از سرراهها کنار می کشند و همه جا بن بست می شود بن بست ها سر به زیر می اندازند و آرام ترانه باران را با سوت می زنند و اشک من ،‌مثل امشب همه آسمانها را ابری می کند . ... امشب دل من گرفته است ،‌مثل دل آسمان ‌،مثل دل خیابان انگار تو را برای همیشه از همه ما گرفته اند ،‌ از من ،‌ از اسمان ،‌از شبهای بی تو تنها ،‌ از خیابانهای خوبی که فقط با تو به مقصد می رسیدند بخاطر من نه ‌،به خاطر اسمان و باران و دل خیابان بیا - قول می دهم اگر بیایی حتی مسیر نگاهت را بهم نزنم - حتی اگر بخواهی تورا با باران و خیابان هم تنها می گذارم - و فقط از پشت پلک پنجره ها پاهای پر از شکوفه ات را نگاه میکنم تا مسیر ستاره ام را پیدا کنم همان ستاره ای که رد نگاه مهتابی تو برآبی چهره اش هنوز تا همیشه پیداست ... آه که چقدر دلم برای صدای قدمهای تو تنگ شده شبها شبیه حسرتهای نگاه بی تو همیشه تنها و سیاه من هستند وروزها به امید پرواز در پرهای آفتابی نگاه تو اگر بیایی آسمان دوباره ابی می شود و همه چیز سرجای خودش بر میگردد حتی حسرتهای همیشگی من فقط اگر تو بیایی...
نظرات 9 + ارسال نظر
VpnServ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.3.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

شهرام پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://shati.blogfa.com

سلام
من مدیر وبلاگی هستم که در صدر جدول تاپ بلاگین قرار داره.
من ماه گذشته فقط 7 روز لوگو رو قرار دادم و دوم شدم وگرنه ماه های قبل اول شده بودم.شما هم میتونید اختلاف فاحش من رو با نفر دوم ببینید.
به هر حال خواستم بگم که من از طرف مدیریت سایت تاپ بلاگین به عنوان داور برای برگزیدن 4 وبلاگ برتر هستم و الان که از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم با قالب بی نظیر ، موسیقی دل نشین و قلم قدرتمندتان واقعا دلم نیامدم متنی ننویسم.
کلیک بر روی لوگو تنها کاری بود که فعلا انجام دادم در زمان داوری حتما شما را انتخاب خواهم کرد.

سلام دوست و همکار عزیز
لطفتان مستدام

آتنا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://http://taranom54.blogfa.com/

سلام وب زیبایی دارید دوست داشتید به منم یه سری بزنید

وبلاگ زیبای شما رو دیدم و لذت بردم.

جام جم یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.jamnameh.blogfa.com

باز باران بی بهانه

می زند بربام خانه

یادم آمد عشق های بی بهانه

در دلم روییده صدباغ ترانه

بر تنم زخم هزاران تازیانه .


موفق باشید.موسیقی جالبی بودومتن زیبایی .

شما لطف دارید دوست عزیز.
خوشحال میشم از خوشحالی شما

لیلیوم یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
بسیار زیبا می نویسید. موفق باشید.

سلام لیلیوم عزیز
شما به من لطف دارید.
ولی ای کاش از خودتون مشخصات می نوشتید.
در هر حال از حضورتان در این وبلاگ خوشحالم می شم

لیلیوم دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

راستی موسیقی تاثیر گذاری گذاشته اید.من همش دلم برای این موسیقیه تنگ میشه میام تو وبلاگ تون گوش میدم...

لیلیوم پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
بازم اومدم به امید یه نوشته تازه اما...
درعوض بازم به موزیک گوش میدم.

لیلیوم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
من وبلاگی ندارم اما توی وبلاگها سرک میکشم واگه از وبی خوشم بیاد میشم خواننده اش .از اونجاییکه من آقا شهرام رو می شناسم وخواننده وبلاگشان هستم .دانستم شما معلمید باید بگویم منهم یک معلمم(خانم معلم).موید باشید.
این نظر خصوصی بود.

علیرضا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

خیلی عالی بود واقعاً به این اندازه از خواندن متن هایت لذت نبرده بودم امیدوارم در هرکجای دنیا هستی موفق و سربلند باشی . وبلاگت را گسترش بده حتماً سر میزنم از این به بعدبه وبلاگت

خوشحالم دوست عزیز
وبلاگ متعلق به همه کسانی است که به اینجا می آیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد